Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimecres, 9 d’abril del 2008

A petició del meu germanet







En un mail em feia dentetes perqué havien anat a sopar tota la familia al Mas de l'Albareda i per fer conya o no, m'ha demanat que expliqui el meu menú. Dons bé: per esmorzar un bon bol de llet amb cereals, durant el dia hi ha un parell o tres de parades per picar, pa, formatge, xocolata mermelada, barretes muesly, fruita, fruits secs, etc,.... i després hi ha el sopà, plat fort del dia que consta de pasta o arrós amb verdures i alguna salsa normalment de formatge. De carn no en menjo massa, només cuant menjo alguna hamburguesa en un take away o un kebab en un türk, algun dia n'he cuinat peró no massa sovint. I per últim algun dia aprop de la platja he menjat musclos de roca, o orelles de mar de 15 cm molt comunes aquí.

Per gota que puc intento menjà cada dia un parell de peçes de fruita com a mínim i verdura per sopà, ja sigui en sofreguit o bollidetes, .... Dieta de (digue-ho vosaltres)

Vale, també cau alguna pitzza congelada de tant en tant i alguna bossa de patates, peró cada dia menys. S'ha de fer salut!!!!!