Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dissabte, 5 d’abril del 2008

Catlins


Poblet petits amb lo just per a viure, molta pols a les carreters que m'ha fet pujar el moré de to! Zona de boscos densos, pastures i platges de somni a mig camí de Dunedin a Invercargill a la redió de southland. M'ha costat força trobar bona informació de que fer en aquesta area, ja que no és gaire turistica, al final he hagut de investigar. Aquí les kiwi experience (que un dia us explicaré) no hi arriben per la meva sort, l'ùnic turime que hi he trobat és neozelandes o gent que és el segon o tercer cop que visita Nz.
Aquí he disfrutat de molts bons dies de bici, he fet bivacs a la platja i al costat de fars, les temperatures de ple estiu eren molt agradables tot i enfilarsse fins als 32º durant 3 dies seguits. El millor sense cap dubte per a mi han sigut les platges, semidesertiques, amb penyacegats molt alts i formacions rocoses pecúliars. També hi ha molta vida animal, amb facilitat he vist foques, lleons marins, dofins, pingüins, albatros i altres ocells que no ser identificar. Tot aixó sense pagar ni un duro, en plana naturalessa com ha de ser i sense esperarm-ho.Possiblement la bellesa d'aquest tram de costa és veu augmentada per la solitud que hi ha, fent dels llocs uns indrets completament éspecials.