Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 2 de març del 2009

El petit Galeric ja es aqui!!!!!!!!!!


La felicitat no arriba mai de la mateixa manera, aquesta n'es una, el petit galderic ja es entre nosaltres!!! Lleguint el mails que m'ha anat enviant en Lluc durant tot el prossés m'he adonat de com és pot arribar a ser de feliç en aquesta vida, realment m'ha transmés unes sensacions increibles en cada mail, des d'aquí MOLTES FELICITATS!!!!!!! A tots tres, Lluc Jordina i el petit Galderic i també moltes gràcies per el padrinatge que m'ha encarregat per ell, tot i començar una mica lluny de tot plegat, per més que en Lluc em digui que cap problema, que de tant petits només fan que merder, en fi a la tornada faré els deures que em toquen!
Altre cop MOLTES FLEICITATS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comentaris:

lluc ha dit...

OLE OLE OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gracias company ja el tenim aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visca la mare k el ba parir!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Patufet x kuan tornies... m sembla k tens molts deures.

Ppetit ha dit...

Jo començaria per encarregar la mona de pasqua, no queda massa lluny!

Felicitats a tots!