Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

divendres, 6 de març del 2009

Deixant el sud de Tailandia



Deixant endarrera el Sud de Tailandia amb la certesa de que el pardís físic existeix, no ser si l'espiritual, peró amb platges i illes com les de la foto ara ja ser a on anar-lo a buscar en el cas de que em faci falta. També deixem el amb la sensació compartida que a cada kilometre la gent és més amable. Entre una visita a una oficina de policia que ens vam poder fer una foto amb la gorra dels ajents, una trucada en un petit restaurant que ens oferien allotjament tot negociant el preu per telèfon i per ùltim la dona de un encantador lloc de menjar a la carretera que li vam caure amb gràcia i ens volia convidar a la teca que vam fer tot intercanviant claues, jo li vaig donar un Son goku que vaig trobar mesos endarrera i els alemnays una postal, amb tot no ens volia cobrar res de res però no ens vam deixar i menys per una persona com ella que ens va tractar com a Tailandesos i no Farangs com a la resta de llocs. Farang va amb r no l com vaig escriure fa uns dies endarrera, i vol dir blanc de l'oest. Dons aixó que ara fem camí cap al nord amb tren ja que per arribar a Bangkok només hi ha una carretera que va molt transitada i per deixar Bangkok també ja que pedalar per "autopistes" no és gens agradable a la vista i menys per la nostre salut, massa fumarela...

2 comentaris:

Ramon Boixeda ha dit...

Les fotos brutals. Malparit.
A veure Bangkok, ciutat de Vicis

Anònim ha dit...

Així ara també estàs aprenent l´alemany? Pot ser d´aki a 4 dies no sabràs parlar el català.