Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

divendres, 7 de març del 2008

Va de musica, 6

M'han robat mp3, pero la musica no para! canco del dia:

Eduard Canimes, Canimes i reventes, Kyrieleison

Un dia un déu va fer, de fang, la mirada. Un dia un déu va fer, els gemec de molts infants, va fer un grapat d'ocells tancats dins d'una gàbia, que fa molt de temps va ser creada per les mans d'un escultor, que es mort.
Decidits em arrancat un vel negre que ens cobria, la cara, els ulls, les mans i el secret d'una altre vida, em trencat les reixes, em cremat velles estatues, ara els vells guardians del món no sabran mai més qui sóm, qui sóm! Farem caure l'imperi d'aquells que miren però no hi veuen, no hi haura cap més destí si no el que tu i jo hem decidit, travesant totes les portes d'allo que en diuen realitat, follarem sobre les runes d'aquells pecats que ens feien por ahir!!