Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 10 de març del 2008

Cardona-Queenstown


Ens despertem en un descampat al costat de Cardona, un poblet petit entre Wanaka i Queenstown, anem a esmorzar al parc públic. Avui vaig a relantir, li dic a l'albert que vagi tirant que ja l'atraparé. Nessesito alguna cosa calenta i vaig a l'hotel a fer un té, aprofito mentres es refreda per lleguir un altre càpitlo de kafka a la platja, un llibre que m'ha ven atrapat, assegut al costat de la llar de foc passo uns 15 minuts deliciosos. Començo a pedalar, avui toca el port de muntanya per àsfalt més alt de Nz, la carretera s'enfila fins als 1076m, després d'una bona suada arribo a d'alt on l'albert m'està esperant. Continuem ara cara avall fins al petit poblet de Arrontown, àntic poblet de buscadors d'or, que conserva la estetica de mitjans de 1800. Arribem a Queenstown, la càpital túristica per exelencia de Nz, al arribar tinc la sensació d'haver aterrat en un altre lloc, està ple de gent, fressa, botigues, cartells públicitaris oferin tot i més, tot plegat em transvalsa un mica. Portava massa dies de calma i aixó hem bé gros que diguem. Els dies a Queenstown he aprofitat per renovar una mica el meu vestuar-hi, m'he fet el regal de reis i tió, també he anat a corre i a fer alguna excurció amb bici per aquests paratges, que per més que la ciutat estigui saturada el lloc val molt la pena.