Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 10 de març del 2008

Glenorchy


A Queenstown, hi ha canvis, d'aquí poquet l'albert acava la estada per terres Neozelandeses i continuaré "solet" per aquests móns de deu, encara falten 4 dies i aprofitem per a fer una escapada cap a l'oest a Glenorchy. Avui el dia s'ha llevat plujós i entre aigua i nuvols baixos anem reseguirnt el llac Wakatipu durant 50 km fins arribar al poblet, per fí altre cop tranquilitat. Passem el dia seguent al càmping fa un dia de gossos i no para de ploure. Amainada la pluja agafem les bicis i anem al Dart valley, on hi ha una localització del senyor dels anells, isengard, el lloc és molt expectacular, gran vall, muntnyes al fons i rius d'aigua clara, a la tornada em falta "xixa" i vaig a reseguir el Rees valley, si al Dart valley estava plé de cotxes i gent a aquest no hi ha casí ningú, m'encanta, vaig entran primer per unes gorges força tancades, poc a poc es va obrin i al final hi ha una gran explanda, he de creuar el riu uns tres o cuatre cops peró no acabo d'arribar al destí final, en un intent de creuar el riu per enesima vegada l'aigua marriva a cintura i sembla més fons, res per avui ja m'he mullat prou i torno al càmping.Tornem a la càpital dels esports d'aventura i el boig d'en Cabanas se li ha possat al cap de saltar des d'un pont amb una corda elàstica lligada als peus, és ven bé que ha vegades no hi tenim res al cap, estava allà mirant i si si el tio a saltat desde 143m d'altura, ..... quins collons els seus!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

BAbau!!!!
q ara feia temps q no et llegia, vaig força enfeinat d'estudis i feina nova q tincs....xo bueno, m'hen sortiré, jejeje...

quines terres mes verdes les teves no??

aket finde vam pujar amb en comes a fer la fondeee!

akest cop xo erem ell i jo sols! ens heu ven abandonat tu i la rut, sou uns separatistes, vam fer fondee, i jacutzzi al pas, les angles, i font romeu caminant x el park, en comes ja fa baranes, i como no, qan puja ell, va fer nevadeta como no..es un talisma d la neu..

et deixo un link,espero q t'agradi,
fins aviat,i salut!

http://ciclismourbano.info/

pd: veig neu al fons!!:)