Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 28 de juliol del 2008

Va de musica, 8

Cançó del dia, Quimi portet, matem els dimarts i els divendres, progrgesso adecuadament.

Com un lliri de platja vinc net i polit, la perruca planxada i el dentat lluent, ja el voldrien tenir molts un cos com el meu. Duc a la cartera un bitllet de cent, dues fotos grogues i un paper que diu, aquest noi progressa adecuadament.Observeu els gossos si en són de senyors, que és graten l'orella amb les potes posteriors, bípedes inútlis, milons de micos cabuts, caminem herectes peró ens enterren ajaguts. Heo heo heo,........ heo heo heo, heo heo heo. Els anys passen llestos i les postres sóm un zoom, jo fins m'he cansat de progressar, i creix la suspita de que havia d’existir, un camí més curt per a venir aquí. Com un lliri de platja vinc net i polit, la perruca planxada i el dentat lluent, ja el voldrien molts tenir un cos com el meu. Només una cosa diu m'on testament, feu-me fer una làpida que diguí així, aquest noi progressa adecuadament.

pd, perque a l'eva em va dir que li agradava molt aixó de les recomenaciosn musicals.