Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 28 de juliol del 2008

Bay of islands


Ja he tornat al món real, altre cop es veuen turistes i més moviment per carreteres i pobles, tot i que les carreteres van més plenes em sento còmode altre cop per aquesta zona. Altre cop però el temps no m’acompanya, desde Waipapakauri beach que em torna a ploure, sense gaires pauzes, la visivilitat és baixa i pedalo més pendent del mirall que res més no tinc pas ganes de que em xafin en un dia de pluja. Al cap de tres hores de bici faig parada a Taipa, en una botigeta compro unes galetes i la Judith que porta la botiga em convida a te calent, que em va de perles per entrar en calor, estic una bona estona parlant amb ella tot esperant que s’eixugui una mica la roba, cosa que no passa. Torno a la carretera i faig camí fins a Kerikeri, on just abans d’arribar em paro a comprar un kg i mig de manderines en una horta, que em fan anar la bici de tort per uns pocs km. Al dia seguent és lleva mig mig, entre ruixat i ruixat arribo a Paihia, etapa curta però vaig molt bé de temps i sembla que aquí hi haurà més cosa per a fer. De bones a primeres hi concideixo amb en Carlos un noi de Madrit de molt bon fer i amb molts temes en comu dels que parlar. Hi faig dues nits i el dia seguent vaig a fer una volta amb la bici, sense alforges per el Waitangui forest, una zona d’explotació forestal que esta oberta a vianants i ciclistes, 55km divertits, aixó de rodar sense alforges es molt ràpid i divertit. Em despedeixo d’en Carlos iem sap força greu feia molt de temps que no robava a ningú per poder parlar de tot i res tenint tant en comú. Deixo la ruta principal i vaig reseguint la costa, amb una mica de pressa, ja que m’agradaria arribar a Whangarei avui al vespre, ja que per demà s’espera la tempesta més forta dels ultims 10 anys a Nz, i no crec que dormir amb la tenda sigui una gran experiencia. Amb una terçera part del recorregut fet veig calar que no arribo ni de miracle, per la meva sort en una parada conec a uns pescadors que s’ofereixen a acostarme un tram de 35km, em va de perles, però avui sembla que no toqui, la coberta de darrera te un tall que s’està obrin a marxes forçades, creu-ho els dits i intento de no mirar massa la roda i els ultims 25km els faig amb els ulls mig tancats tot esperant que la coberta arribi a lloc, i sí al final despres de 90km força durs arribo a Whangarei, puc comprar una coberta nova i anar a l’alberg just acompanyat per les primeres gotes de pluja de la tempesta que ja la tenim aquí.
Al alberg hi ha força gent tots esperant el gran aconteixament, que al final res de res, almenys aquí més al nord si que ha xafat més coses i els rius s’han desbordat. Hi ha hagut vents de 170km/h i uns 120litres/m2, tot plegat ha passat sense masses desperfectes. Peró la previsió de temps pinta molt i molt malament, tota la última setmana a Nz amb pluja i forts vents, total que em trec del cap de fer els últims 180km fins a Auckland amb bici, altre cop la sort esta del meu costat, al albeg conec a un noi Mexicà de molt bon tracte i que m’acosta fins a la gran ciutat, ha sigut tot un espectacle ficar la bici dins del diminut cotxe de l’Antonio, peró al final ja estic a Auckland amb el temps suficient per a preparar tot l’equipatge per la nova etapa, papers i visats, bitllets d’avió i recanvis per la bici, ja esta tot apunt per anar les illes del pacífic.

4 comentaris:

Ppetit ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ppetit ha dit...

Bona sort company! Que els Deus et siguin favorables i els vents també!

El + > dels Peres

Ramon Boixeda ha dit...

Animus nene, a Bora Bora pren-te un bon combinat a la meva salut tot tombat en alguna tumbona.
(xcert, feia dies que mirava el blog i només hi veia la foto del camí i em semblava que no hi afegieis coses...ara ja he vist que no...)

Molta sort petit gran valent!

Martí ha dit...

Cosinet!!!!!!

continua difrutant, pedalant i escribint.

Intento seguir les teves aventures!!!!!!!!

de gran vull ser com tu