Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dissabte, 7 de juny del 2008

S'hem esta fent una altre rasta



Dons una altre rasta s'esta començant a crear darrera al clatell, no massa lluny de l'altre. Aquesta poder s'està fent perque ja fa més de sis mesos que sóc fora de les guilleries, poder perque he canviat d'illa, poder perque l'hivern ja és aquí i els dies són més curts que mai, poder és el fred, poder és l'humitat, poder la pols del camí recorregut, ves a saber poder ser 1000 coses, dons aixó, que s'hem està fent un altre rasta.
Amb la nova rasta venen nous aconteixaments, d’aquí dos mesos, just el dia 11 d’agost agafarem amb la Nora un avió per anar a l’illa de Pascua, el mèlic del món, el punt de la terra més allunyat de qualsevol altre, allà passarem 10 dies tot explorant el museu més gran del món. Després de tornada farem parada a l’illa de Tahiti, on ens possarem camisa hawaiana i collarets de flors durant 4 dies per després tornar a Nova Zelanda per un dia i marxar del país direcció......................
Sidney, Austràlia on hi passaré uns mesos ara mateix no ser quants, però tinc la sensació que aquest país augura bones coses.............

4 comentaris:

Txell ha dit...

estàs molt guapo a la foto de la dreta :)
per cert, estic molt orgullosa perq vaig fer 30km en bici sota el diluvi universal la setmana passada, a la terra alta, amb més de 20 túnels q eren negra nit...petonets!!!!

ALBERT ha dit...

cosinet digues quelcom, albertpuig@terra.es

Anònim ha dit...

bé,be,... si que sembla que passaran coses a autralia, oi?
i es que hi ha gent et vindria a buscar a l'altra banda del món si calgués. Ah, que cal, doncs som.hi...!!!!! almenys algú....

(jo ja m'entenc, i em penso que tu també...)

R

Mon ha dit...

Ara si que m'acabes de matar d'enveja...