Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dijous, 5 de juny del 2008

Adeu illa sud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Suposo que el que dire a continucaió a molts us semblara extrany però el dia que fa sis mesos que vaig deixar les Guilleries per anar a les Antípodes m'he llevat per primer cop a toc de Despertador, i no us podeu pas imaginar quina sensació més desagradable, m'ha vingut al cap que em despertava d'un llarg somni per anar a treballar, però no, encar no. Després de l'ensurt de bon dematí ni més ni menys que les 6 surto de l'alberg per anar a buscar el ferry que em porta a l'illa nord. Deixo l'illa sud com podeu veure amb força cosa visitada i 7200km pedalats per aquesta illa. També la deixio amb anyorança, l'illa és d'una bellessa increible, que l'he disfrutat molt i molt, també i queden tots els bons moments que hi he passat i que ara al ferry em venen al cap, per altre part també em recorda que falta cada cop menys perque el Visat em caduqui, a finals d'agost, però bé hi han més plans de futur.

aquestes lineas mes fosques son per on em passat amb la nora i les part taronges les mes belles de pedalar.

1 comentari:

lluc ha dit...

Cabronas!!!!!!!!!!!!!! ja era hora k et recordesis de la musica selestial dun putu despertador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si pots abiteu es una gran merda!!!!!!!! akest cullonsn de musica apa a disfrutar!!!!!!!!
forta abraçada lluc i jordina je je je je je je je je je je je je