Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimarts, 4 de desembre del 2007

Auckand city


Es clar pero encara no a sortit el sol que la ciutat ja es desperta, poc a poc vaig passejant fins al port on vull veure a sortir el sol. Tot es calma no hi han presses, al port em trovo els primes treballadors que van a les dressanes amb botes de punta de ferro, casc i una armilla reflectant, al costat d'ells passen un grup de cinc persones que van a corre, alguns bars tot just tenquen que altres ja es preparen per obrir les seves portes. Es molt curios veure la convinacio de gratacels amb cases colonials uns al costat dels altres i lo be que queda, de fet aquesta es una ciutat de barrejes, ja que en ella i conviuen sense cap problema, xinos, mahoris, anglesos i pakistanis.

Apunt: Auckland es la ciutat amb mes poblacio de nova zelanda amb 1300000 ha, el pais esta governat per una dona, Helen Clark, condueixen per la esquerra, la reina d'anglaterra nomes surt als bitllets i no i pinta res mes, mes del 30% del territori son reserves naturals, no est pot fumar enlloc i la gent es massa politicament correcte, tot es tant perfecte que fa una mica d'oi.