Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dijous, 13 de desembre del 2007

Hobbiton, pedalant per l'interior


Del que s'esperaven unes etapes mes haviat tranquiles i de molt bon fer, s'han convertit en uns dies mes haviat durs, on els constants desnivells, el vent encontre i la pluja han sigut la tonica del dia a dia.
L'interior de l'illa nord son unes contrades on basicament hi ha vaques i mes vaques, xais i mes xais en mig d'un munt de prats verds i les seves cases de pages, els pobles son petits i com els de les pelicules americanes de l'oest on al carrer principal es ple de botiges, comercos, restaurants i el motel de torn i la resta res de res, quatre cases.
No es que m'hagui aborrit pero a sigut un passar sense gaire mes, possiblement la millor zona ha sigut la de Matamata on es van filmar les escenes de la comarca de la pelicula del senyor dels anells, i alla tambe hi ha hobbiton amb els seus prats verds i les ondulacions tant particulars i curioses dels seus prats. Pero en haviat el paissatge canvaria, anem cap a terra de volcans!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ignasi! Jo que guay poder llegir de tu, que ens passis una mica del teu món llunyà, tot i que apoltronats en els nostres escritoris de les nostres habitacions confortables...què bé que estiguis bé. Mil milions de petons (ara que en Ramon no em sent, és broma poma)ens llegim per aquí! i no deixis d'enviar fotos!!

Anònim ha dit...

Mola! , i on son el hobbits? n¡has trobat algun?, cuidado no t'en converteixis tu amb un d'ells!

i en gandalf??
vas cap a Mordoff?jejeje,..

Aki fot un fred q pela nanu!!
Tu , segueix fent cama, i fotos sobretot!!et tornaras un fotograf!

i d'el teu company de viatge, q n'expliques?no en dius res....