Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimecres, 28 de novembre del 2007

Ja he arribat

En primer lloc perdo per les faltes ortografiques que si de normal ja eren moltes ara son mes, aquests teclats els hi falten tecles, pero be es fara el que es podra.

El viatge amb avio a anat com m'esperava llarc i una mica aborrit tot i que tampoc me estressat gens, al arribar a hong kong els primers problemes, hem fan comprar un bitllet de sortida de nova zelanda una mica mes i em fan passar nit a l'aeroport, pero al final vaig poder comprar un bitllet a corre cuita i cap a aotearoa, un cop a auckland sorpresa la bici a arribat en bones condicions pero les meves maletes no diuen que es van perdre entre barcelona i munich pero en principi dema arribaran a veure si hi ha sort. Amb aixo ens hem hagut de buscar la vida per poder muntar les bicic ja que les eines eran a la meva bossa i despres em anat pedalant fins a auckland city center uns 25 km per anar estirant les cames. I res nem a dormir que ja ni ha ganes estem trinxats i amb mal d'esquena.

nanit