Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

diumenge, 18 de novembre del 2007

Va de musica.2

A l'atenció de Roger Mas:

En primer lloc vull donar-li les gràcies per moltes coses, primer perquè gràcies a ell vaig aprendre a escoltar musica d'una forma diferent, fins el dia en que vaig anar a un concert seu al cinema vigatà, entenia la musica de diferents maners: en alguns grups buscava melodies capritxoses, en altres grups buscava lletres que hem diguessin alguna cosa per ferme pensar o simplement que em fessin sentir bé. En altres buscava ritmes per passar una bona estona ballant i fent l'animal. I altres simplement els escoltava per nostàlgia a temps passats. Però d'ell en vaig aprendre una altre cosa, a escoltar la musica amb 5 sentits, les seves lletres i melodies són molt més que tot això, per a mi tenen una profunditat aclaparadora, fan pensar, sentir, emocionar-te, imaginar llocs meravellosos i situacions d'allò més inimaginables, sap conmoure i no et deixen gens indiferent.
A base d'anys i d'anar a concerts seus vaig descobrir una altre cosa, que tot i ser una persona més aviat tímida, desprèn una proximitat i tendresa que fan que les seves cançons encara vaguin més enllà que tot això, dona la sensació que es creu el que canta i això es nota quan toca, per més irreals, melancòliques o fantasioses que puguin ser les seves lletres fa que hi entris a dins i que et costi sortir-ne, tot lligant-les amb melodies de somni.
I per últim, gracies per demostrar ser un gran music i per sobre d'això una millor persona.

Llarga vida!