Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 19 de novembre del 2007

Super Kiwi party!!!!!!!!!!!!!!!!





Dons com en gairebé tots els casos en que un marxa, hi ha una despedida i aquesta va ser la kiwi Party. Tinc moltes ganes de donar-vos les gràcies a tots els qui vau venir i vau ajudar a organitzar tota la moguda que deu ni dor!! també gràcies a tots els que no hi éreu de presencia, però que també hi ereu. M'ho vaig passar d'allò mes bé i altre cop em vaig sentir més a casa que mai. La veritat es que es molt reconfortant sentir-se tant estimat, una mica més i hem feu plorar i no es broma, a i el regal, que dic regal, regalàs!!! tela prometo treure-li tot el suc que pugui, ja que en aquella bicicleta hi ha molt més que dues rodes i un manillar, hi han tots els vostres ànims i coratge que m'heu donat per enpendre l'aventura a kiwilandia, i estic segur que en cada pedalada m'ajudareu a tirar endavant.
Merci a tots per ser com sou i per demostrar-me altre cop que tinc moltíssima sort de tenir uns amics com vosaltres.
Una abraçada
pd: M'heu d'ajudar a buscar nom per la super koga miyata, espero süggerencies.

2 comentaris:

Xevi ha dit...

Sók el Fuster i jo tink algun nom k ha anat sortin xerran amb gent i també pensan una mika, ja k ningu diu res aki en teniu uns kuants: Parufeta, Montserrat o kiwi...

Anònim ha dit...

La Srta. Kiwaki, je,je!!

En Crustaci.