Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 4 de maig del 2009

EEEPPPPSSSSS!!!!

Aprofitant de que el meu germa Cesc i l'Anna s'ajunten a Mongolia el dia 12 de maig, si hi ha algu interessat en fer-me arribar alguna cosa que es possi en contacte amb ells. S'accepta una mica de tot mentres no pessi gaire!!! (Una amreican express, talons, xecs de viatge, llibres ja que va ser st. jordi) quin morro que tinc, no em feu massa cas.
Merci!

1 comentari:

DavidTop ha dit...

En vista que ara tindràs companyia espero que et portis be, jejeje cuide de la parelleta Cesc i Anna ja que ara estàs bastant mes entrenat que ells... jejeje Records i fins aviat

David Soldevila 11 de Maig de 2009