Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimarts, 5 d’agost del 2008

Antípodes en mà, seguint les línies transparents d'un desig sord...


Acabat el viatge en el temps en el que he viscut dos cops el dia 1 d'agost degut aixó del canvi d'horari. Si fins ara anava 10 o 12 hores per davant vostre ara vaig 12 hores per darrera. Mare quines coses que te el món!! Doncs aixó, que ja estic a Tahiti i el canvi és brutal; he passat de tenir unes temparatures màximes de 17-18 graus a unes minimes de 20-22, fa una xafogor que és massa. Però tret de la calor el canvi més increible és cultural, hi ha vida, molta vida, color, flors per tot arreu, inclús una a la meva orella que em van possar just baixar de l'avió. Deixant endarrera l'ordre i la perfecció de Nz, ara estic en un país de caos, estic una mica fora de lloc. No crec que em pugi connectar massa a internet, ni respondre gaires mails aquests dies, ara a la capital Papeete hi ha llocs per conectar-me peró no sé els pròxims dies com anirà, no prometo res i em sap greu ja que en tinc forçes per contestar. Faré el que podre i a més que els teclats tenen les lletres girades, sort que aquest l'estic escrivint amb el protàtil. Apa, a parar el sol i a veure què passa per aquestes terres que prometen. Tot i la calma, una mica d'estres aquests dies, moltes illes properes per visitar i males connexions a veure com va, jeje

3 comentaris:

lluc ha dit...

k ??????? repetimos????? ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

lluc ha dit...

Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja karai kines galtetes!!!! testas posant comun tuxo cabronet.
segueix aixi

Ramon Boixeda ha dit...

Si si, tuixonet tuixonet: això són les pedalades, o els carbohidrats de les antípodes?
-la txell diu que t'testàs fent home...no sé que hi diran les aborígenes...jeje-
Bueno, menja verdures i fruiteta,eh, que ja saps que sinó la mama...