Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 12 de maig del 2008

Lewis Pass



Lewis Pass, l'últim coll de més de 900 m que em faltava fer a l'illa sud, amb aquest ja he pedalat tots els colls importants de l'illa sud. El recordaré per a molt de temps, ja que m'ha passat de tot, desde el que explicava al km 75, a passar dos dies seguits amb la temperatura que no passava de 5 graus possitus, grlaçades de bon dematí, la cadena de la bici que s'hem va trencar tres cops en menys de 15 km, una coberta que es fa malbé i l'he de canviar, fred, aigua, neu i un paissatge realment increible, tot cobert de neu a tocar i per acabar de recordar-lo un bany en unes aigues termals al costat d'un riu, a l'aire lliure, gratuit. I de fet el que em queda és un record molt agradable, ja que amb la camera nova fent practiques vaig esborrar 1gb de fotos i videius que tenia del tram més bònic, però bé, per aixó serveixen els records no?