Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dilluns, 12 de maig del 2008

Cami de Golden Bay



Els dies a l'illa sud s'acaben, a primers de juny vull ser Wellington per acabar de passar els últims dos mesos i mig de visa a l'illa nord on encara hi ha molt per a fer.
L'illa sud l'he recorregut vastant tota, i ara tornaré a Golden bay una zona que ja vaig visitar ara fa 4 mesos i em va agradar molt. Per arribar a Takaka he deixat la costa oest i padelant per a l'interior vaig fent camí cap al nord. Definitvament els paissatges de Nz de l'illa sud que més m'agraden són aquests, la nz rural, poc havitada, amb els seus cotxes avandonats al mig dels camps, les cases de teulada de planxa robellada de tons vermells i taronjes, les garanjes que semblen museus de les coses que arriben a acomular a l'exterior, la gent que té temps per xerrar una bona estona, i per oferirte lloc per dormir i un té. Per a mi aquesta es la veritable Nz, la que no surt a les guies i ningú en parla, aquesta en que les dones llueixen unes catiuskes brutes de fang i van amb quad per els camps i els homes porten llargues barbes i els hi encanta de beure cervesa. Aquesta gent que sempre té un somriure a la cara i un bon dia per els bici viatgers....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs ja ho saps, compret unes katiuskes, deixe't barba, i porta cervesa a la cantimplora per anar refrescant els llavis, je,je!!

Tot bé nanu??

Aquest proper divendres canvio el nº2 pel 3, ja,ja!!!

Salutacions i pedalades!!!

Sr. Crustaci

Gil Erra ha dit...

... i despres que?