Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

diumenge, 8 de febrer del 2009

Buscant la Pau.


Després de la sortida triunfal de K.L, de fer 5 dies de bici i un de caminada per les muntanyes "malesianes" on he patit i molt, entre que no estic gaire en forma, la calor de 30 graus, la humitat i jo que sóc molt feliç, ara he decidit de buscar la pau en les pedalades, vaig camí de la costa Oest, esperant trobar més allotjament, més llocs per menjà, carreteres mes transitades i platjes on poder fer un bany al pic de migdia. Amb la intenció de en un periode de 10 a 15 dies poder creuar la frontera tot fent camí cap al sud de Thailandia.

1 comentari:

anna fresneda ha dit...

Hola Ignasi,sóc l,Anna,la teva cosineta.Volia saludarte i dir.te que m,encantan els teus comentaris de les històries que et vas trobant.Es una passada!!!
Els teus pares els he vist ultimament,perquè han estat a casa els pares dinant i jo hi he anat,també s,ha de dir que el tiet li ha deixat una cuina i lavabo espectaculars a ma mare,és un manetas!
Felicitarte per aquesta gran aventura que t,has proposat fer i que et desitjo molta sort,com fins ara has anat tenint..
Records de tota la família.
Anna