Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dijous, 5 de juny del 2008

NOU PROJECTE!!!!!

Aqui va una adreca d'un fotolog molt i molt especial i que em fa molta illusio desde les antipodes de poder participar en alguna cosa com aquesta, be la idea es que envio fotos a en Ramon Boixeda gran amic i poeta, amb alguna referencies i ell en crea un text, escrit, poema, prosa, ... el que li be de gust i aques no deixa gens indiferent. A mi l'idea m'agrada molt i no estaria de menys que hi fesiu una ulla a PIXELANT LES ANTIPODES, ho trobareu a ...

www.fotolog.com/ferm_provisional

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bueno, a veure que tal va!
Jo també us insto a tots a fullejar-lo. A veure si l'ignasi va passant fotos...

r