Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

diumenge, 29 de juny del 2008

Bay of Plenty


M'agradaria escriure maravelles del paisatge de la Bay of Plenty, però no puc, des que vaig deixar l'East Cape que la pluja m'acompanya dia si dia també, no fa fred però tot esta ben moll, he acabat dormint en albergs. Dons aixó que poques vistes, però em sembla un lloc molt agradable, on hi ha una de les majors concentracions de Maoris de Nz, aquí es concentren tres de les set tribus de maoris a nz. També és on hi ha més Kiwis "fruita" en tot el país horts i horts plens. Però el millor de la Bay of Plenty ha sigut retrobar a l'Alastair, un home de 55 anys que vam pedalar junts un parell de dies a l'Otago trail rail i ara m'ha acollit a ca seva junt amb la seva famila. Tres dies de relax i de veure caure la pluja, converses i dinars familiars, també l'he ajudat una mica a l'hort cuant parava de ploure, hem anat a caminar sota la pluja i le vist surfejar les onades de 3m com un jove de 15.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Nene, jam perdonaràs la frivoliat però la filla en qüestió sembla tenir un bon parell de raons. Ja li vas demanar si era hippie?
Va, pelut, pelut!!!

r