Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimarts, 5 de febrer del 2008

Mt. fyffe


Últim dia a Kaikoura i he de fer de les meves, tinc ganes de cremar adrenalina i ja fa masses dies que hem miro una ruta que porta a d'alt del mt. Fyffe. Aquesta muntanya s'alça 1602m sobre el nivell del mar, fins aqui tot bé, lo dur del cas es que fas 1420m de desnivell en només 8km.
I com que em costa poc de motivar-me per fer coses d'aquestes, es dit i fet. Deixo l'albert a l'alberg i agafo la bici a les 4 i deu de la tarda amb la intenció de veure una bonica posta de sol a dalt, després de 19km, 180m de desnivell i 1 hora pedalant, arribo al parquing del mt. fyffe, ara bé lo bo i collons si es bo, mare quines rampes !! no puc aixecar el cul del seient sinò la roda patina, hi ha trams he d'empenyer la bici, aixó es massa! Arribo a un refugi a 1090m paro per menjar una mica i recuperar forçes per a l'últim tram, ara bé el més dur, rampes molt inclinades i molta pedra solta que fan impossible el pedalar en gairabé tot el tram, just quant falten 300m de desnivell per arribar a d'alt es possa boira i comença a ruïnejar, avui res de vistes, però jo marrà cap amunt i despres de 20 minuts ja sóc a d'alt i l'últim troç l'he pogut fer pedalant, després de dues hores de patiment he fet cim!!!!!i estic molt content uuuuhhheeeee!!!!!
Faig la foto de rigor, miro el termometre i marca 5º possitius, bufa un vent de sud gelat hi ha més plou i pensar que he sortit a 30º, com us podeu imaginar portava poca roba.
Comença la recompença, la baixada, que es pot fer tota sobre la bici, en 27 minuts sóc a baix contant el temps d'arreglar un rebentot, ja us podeu imaginar com baixaba i pujava tot plegat.
Després de 4 hores i mitja arribo a l'alberg fet pols, possiblement han sigut els 55km més durs que he fet mai.

pd: Funti t'ho haguessis passat teta!

1 comentari:

Mon ha dit...

Hola cosinet,

he agafat carrerilla i m'he tornat a enganxar a la teva lectura.
Espero que els pròxims Woof siguin més profitosos, i sinó, Take it easy my friend!
Molt boniques les balenes!

Big hugs from Menorca