Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dijous, 10 de gener del 2008

Estem parats!

Vam arribar a Hawera el dia 24 tarda, amb la intencio de passar el nadal aqui. El 24 a la nit es va muntar un concert al poble on el grup tocava a dalt de un camion amb el lateral destapat, va ser un bon regal de tio ja que aqui esta ple de pares noels. El dia de nadal el vam fer al camping i no per ganes sino perque va ploure tot el dia i feia un vent de mil dimonis, al poble tot tancat i res ens hem passat tot el dia a la cuina del camping, uf molt divertit! Al dia seguent recollim les coses i ens disposem a agafar l'autobus direccio a Wellington, pero com que son dates especials nomes ni ha un al mig dia a les 3:45, un altre dia perdut entre l'officina de turisme i l'autocar. Tot i que estic molt content d'haver agafat aquest bus, en ell i viatjava un noi amb la seva parella, el noi es en Jonathan Kenett i es l'auto juntament amb els seus germans de llibres relacionats amb el mon de la bici, de fet en tenen un que ja hem comprat que son tot de rutes de un o dos dies per camins, caminets i corriols varis de nova zelanda sense trepitjar gens d'asfalt, mentres feiem el canvi de bus ens ha marcat sobre el mapa els paratges desconeguts de l'illa sud, hem tingut sort.

Arribem a Wellington, despres de 6 horetes de bus, es molt tard i tot tancat, nem a l'alberg i nanit, aprofitem el dia seguent per encarrecs i visitar la capital del pais, hi volem fer el cap d'any pero no hi han llits disponibles, decidim anar a l'illa sud pero tenim feines a trovar lloc al ferry per creuar, total dos dies mes en una ciutat. La gent no para de dir Sorry is busy days!!! cagum la mare de deu, darrera les festes tot ha anat del reves, horaris, dies, reserves, tot petat i res perdua de temps. Despres d'estar acostumat a no haver de dependre de res aquests dies m'he estresat sort que l'illa sud es molt tranquila!!!