Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimecres, 5 de novembre del 2008

Santa rutina, ant tornem-hi


Sense cap mena de dubte estava massa ben acostumat:

El despertador sona a les 5:15 del matí, com no em desperta, recollir 4 coses i esperar el primer bus d'avui, que surt de davant de l'alberg a les 5:35. 25 minuts de trajecte i arrivem a Wynard, al centre de Sydney, son les 6, i en tres minuts surt l'altre bus cap a ( Bangwla) "diria" on arribem entre dos i tres de 7. Allà ens recull l'escott per anar al jardí que estem fent ara. Unes hores de treballar fins a les 12 i dinar, una estona més i a les 3:30 en principi pleguem, sempre sol ser mes tard i desfer cami cap a Glebe a on tenim l'alberg. Els dies que ens queden forçes ja que aixó de fer de jardiner canca força anem a correr per un parc que tenim just aqui al costat, també aprofitem per anar a comprar si es dona el cas 4 coses a les botigues del barri que esta molt i molt bé. Internet, lleguir, sopar, preparar el dinar de demà i no pas més tard de les 10 ja estem somiant exausts despres de una altre jornada. I res ben vinguada la sra. rutina i si us plau que em deixi ben aviat!!!

Ara espero els diumenges, ja que algun dissabte ens toca treballar per anar a veure la Nora i possar-la apunt mica en mica per les noves aventures que li ha de venir., esperem a primers del 2009, fins llavors aquí estarem, fent cares llarges com tots dins del transport pùblic d'una ciutat, poder massa gran.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

tio!!!
que hi feu a una ciutat?!?!?
jejej.

ja esta be, reposar de tant en tant...

ara q tu treballes de jardiner ara...no tens temps a descansar...aixo mai!! ja descansarem demà!

salut gruixut!

Mon ha dit...

Ai primo...

aquest discurs em sona molt...
aquesta la santa rutina també la conec de ben aprop, foteu-li força canya i que s'acabi aviat!!

big hugs

Ramon Boixeda ha dit...

Benvingut al club nanu!
El que has de fer és fer-te el carnet V.I.P. i ser una mica més d'aquests cabronassos que foten diners a cabassos.

Jo ja t'ho he dit. Ara, si vols ser un romàntic pelacanyes per tot allò de les conviccions allà tu,hehe.

;)
1 abraçada
R