Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimarts, 2 de setembre del 2008

Sydney!!!!!!




Va que ara feia dies que no actualitzava el blog. Dons ja fa una setmaneta que vaig aterrar a la gran ciutat de Sidney, just un dimecres a la tarda, durant tots aquests dies he estat amb família, allotjat a casa de l'Escott i la Raquel al barri de Ryde, un petit poble a 30 minuts del centre, m'han fet un lloc al seu piset i hi estic la mar de be, tornar a parlar Català sempre s'agraeix. També com a gran novetat es que des del dijous que estic treballant amb l'Escott, fa de landscaper (que es com es diuen els jardiners o constructors de jardins aquí) i dons això que avui ha sigut el meu quart dia i demà el cinquè, jo que no em pensava recordar me de res i no, en poc he tornat a la rutina per mes que el cos em queda mes masegat del compte al final de la jornada. Bon temps i molt bons dies
, com deia la principi com a casa gairabe i demà el sr. Puigdesens que arriba portant amb ell la nova etapa, la de voltar un mica mes per un país que promet moltes coses, es que es molt gran!!