Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimecres, 3 d’octubre del 2007

Apunts sobre paper de fumar

Mires, busques i observes en els flaixos de 7 canals de televisió quelcom que et faci ser diferent. Però tot el que hi veus et fa ser més igual a la resta, això si sempre estàs a la moda. I atordit surts al carrer amb la mirada en blanc seguin un camí que et porta al no res, sense inmutarte, ni tant sols parpellejar. Només ets tu i l'efecte egoista d'un màlic en espiral on tot et porta a pensar en tu mateix passant per damunt de tot i de tothom. Esperant trobar alguna cosa que et faci sentir bé, que et vingui de gust, però ja fa massa temps que menges en el mateix restaurant on hi engoleixes menjar bassura en un plat fons.
De fet si et paressis a pensar veuries que hi ha vida més enllà del Masella team.

1 comentari:

cosMUNologia ha dit...

Ei cosinet!!! m'estreno al teu blog i sembla que l'estreno tambe perque no hi ha encara cap comentari.
Molt interessant. El que no dius es on ets!!
Jo segueixo a l'Africa i de moment no torno encara.
Muah!! i molt bon viatge.
Muntsa