Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimarts, 18 de gener del 2011

Hivern a Menorca

A vegades et quedes mut, be no seria ben be això, es com si provessis d'escriure quelcom i el boli, llapis o el que sigui no aconsegueix plasmar el que vols dir sobre paper o teclat digital, talment com si fos de tinta transparent o les tecles que prems no fossin les correctes per crear paraules, o la connexió wiffi que uneix el cervell amb la mà hagués deixat de funcionar, cosa que espero sigui temporal. De moment i després de molt de temps sense actualitzar el blog només em surten les imatges per explicar el que estic vivint en aquests moments, el que està passant a Menorca. Diuen que una imatge val més que mil paraules, a vegades no m'ho crec, però ara per ara no hi ha res més.








1 comentari:

Unknown ha dit...

Boniques instantànees pitit!!