Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

divendres, 6 de març del 2009

Pedalant amb companyia


Després de rodar més de 2000km per el sud-est asiàtic, he trobat companys de ball. En aquest temps he conegut alguns cicistes, no masses, com sempre ens creuem, aquesta és la tònica i ja començava a pensar de que són una mica salmó i que sempre vaig al revés de tothom, que en certa forma ja és cert.
Tot plegat va començar fa una setmana, quan vaig parar en una estació de la policia que dona seveis varis al viatger, com café, aigua, internet i un llit on passar la nit, tot aixó de franc, aquí a Tailandia la policia es molt agradable i de fàcil tracte, tot el contrari de Malasia. Estava allà parat, 2 de la tarda pensant si hi feia nit o no, llavors van apareixer en Maik i en Mario, dos alemnays que anaven cap al nord, després de parlar una bona estona i d'explicamen els plans em van oferir de anar amb ells per uns dies fa que els meus plans eren uns altres, uns que gairabé ni jo sabia. Amb els dies i la facilitat de viatjar amb ells tot parlant em van tornar a demanar si em volia ajuntar amb ells per tota la ruta per asia, i jo veient de que són moltbona gent i no hi havia cap problema vaig dir que sí. I ara per les properes 7 setmanes si tot va bé aniré amb ells per el nord de Tailandia, Laos, Canboja i altre cop Tailandia fins a Bangkok on tenim previst arribar pels volts del 15 d'abril. Un cop allà no ser que faré, encara tinc dies per pensar... De moment estic content d'haver torbat companyia per compartir la carretera i les expereincies.