Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dimecres, 14 de gener del 2009

Rottnest Island, Menorca en petit,...







Ja sóc a West Austràlia!!!! després de 5 hores de vol i de una petita sobredosis d'alchol a l'avió, no ser perquè donen les cerveses de franc allà d'alt, ... Dons bé que en mig de l'estrés de preparar la bici i maleta, despedirme de la familia Kalm Munyoz, del nen Sergi i una cosa i l'altre me n'he anat a una petita illa a 30 minuts de perth, Rottnest island, a fer unes jornades de reflexió i a disfrutar de la seva bellesa i la seva tranquilitat. Després de molt de temps, poder massa, he tornat a rodar amb la bici, he parat la tenda sota les estrelles, i m'he banyat en les aigues turqueses, dos dies de forta calor, de calma i relax i de preparar mentalment la meva anada a Bali, que no ser si em servirà de res, ja que ja m'he n'he oblidat, però el que si està clar és que descobrir aquesta perla no ha tingut preu.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nene, quines fotos més envejables!!
Per terres catalanes fa molta fred i per Vic encara més, és a dir que no tinguis presa per tornar, que per aquí tot segueix més o menys igual!!
Bueno guapeton, ens veiem.
Una abraçada.
Jordi

Anònim ha dit...

Patufet! akests peus són els teus? i la tenda, no era color carbassa? o és un regal dels follets? Kuidet badie