Sempre sobreviure, de tot em refere, perque sempre m'enganxare els dits, que tot em fara mal.
D'entre totes, cap i d'entre cap, una. El fracasat sempre busca la puresa.

Roger Mas

dissabte, 12 de juliol del 2008

Great Barrier Island


Aquesta petita perla a 4.5 hores de la jugla de la gran ciutat, ha sigut la causa de la meva desconexió durant una setmana del món "real"

De bon matí a l'alberg sorpresa, el cargol que aguanta el cable de canvi del desviador s'ha trencat amb els canvis de temperatura i la rosca a quedat a dins, de moment una pinça d'estendre roba em serveix de tope per anar a buscar el ferry a Great barrier island, que com sempre vaig amb el temps just. Per variar plou i el cel negre és tant baix que sembla que m'hagui de fer pedalar amb cap cot. Bé tot navegant cap a l'illa que no és pas més gran que Formentera, tinc temps de tot, inclús de dormir una mica, de cop una noia em desperta perque hi ha un grup de dofins seguin el vaixell, de fet és possen al davant a on la proa trenca les onades i crea un corrent que els permet nedar sense fer esforç, és com si fessin surf en una onada artíficial. Durant una bona estona van fent tombarelles i salts, es giren i és possen panxa amunt com si et volguessin mirar. Eren força grans d'uns 3 metres i l'espectacle ha sigut increible, l'aleta dorsal tallant l'aigua.Un cop a l'illa vaig fent ruta de Doc campsite en Doc campsite i inclús un refugi i realment és una perla molt poc coneguda, és perfecte per a pedalar, carreteres poc trànsitades, entre grava i asfalt, pau, tranquilitat i les llums d'hivern fàscinants. Possiblement el millor lloc de l'illa nord fins al moment. Platges de sorra blanca, l'aigua calmada, bon temps, vegetació densa, petits pobles i petites botiguetes. Un lloc on és respira profundament i on el temps sembla estar aturat del tot, de fet al ferry una dona ja mho va comentar aixó però no li vaig fer massa cas ja que fa molt de temps que els meus rellotges s'han parat, però allà, encar més!!

foto cuant hi hagui millor conexió!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixi q ara rondes x illes de la NZelanda, molt be, aviat cap a pascua no?, kin crack,
i qina putada lo del cargol no?, ja trobaras botigues d ciclisme x el recanvi aki l'illa?

qin es el millor lloc de NZelanda x anar-hi de viatge amb la Carol?

ens veiem aviat! o no tant aviat!
salut i força al canut!

Anònim ha dit...

oleee!sembla un bosc ncantat això

(potser és pel xiflie que porto a sobre....)
r